Menu
Your Cart

Σετ Εξοπλισμού GO Retail on Cloud Πλήρης Λύση Εντατικής Λιανικής

Σετ Εξοπλισμού GO Retail on Cloud Πλήρης Λύση Εντατικής Λιανικής
Σετ Εξοπλισμού GO Retail on Cloud Πλήρης Λύση Εντατικής Λιανικής
Σετ Εξοπλισμού GO Retail on Cloud Πλήρης Λύση Εντατικής Λιανικής
Σετ Εξοπλισμού GO Retail on Cloud Πλήρης Λύση Εντατικής Λιανικής
Μη διαθέσιμο Διαθέσιμο Νέο
Σετ Εξοπλισμού GO Retail on Cloud Πλήρης Λύση Εντατικής Λιανικής
Σετ Εξοπλισμού GO Retail on Cloud Πλήρης Λύση Εντατικής Λιανικής
Σετ Εξοπλισμού GO Retail on Cloud Πλήρης Λύση Εντατικής Λιανικής
Σετ Εξοπλισμού GO Retail on Cloud Πλήρης Λύση Εντατικής Λιανικής
Σετ Εξοπλισμού GO Retail on Cloud Πλήρης Λύση Εντατικής Λιανικής
  • Απόθεμα: 1
  • Μοντέλο: 735-273
0,00€
Χωρίς ΦΠΑ: 0,00€


Η πλήρης λύση GO Retail Solution αποτελεί την κατάλληλη λύση για επιχειρήσεις εντατικής λιανικής πώλησης όπως :
- Οποιαδήποτε επιχείρηση λιανικής πώλησης
- Καταστήματα & αλυσίδες ψιλικών,
- Super-Market , Μίνι-Μάρκετ, περίπτερα,
- Eποχικά καταστήματα,
- Kαταστήματα τυποποιημένων & ζυγιζόμενων ειδών,
- Πώλησης ελληνικού και ξένου τύπου, προιόντων καπνού,
- Zαχαρώδων ειδών κ.α.

Περιλαμβάνει POS μονάδα με Touch Screen Οθόνη, Barcode Scanner , Θερμικό Εκτυπωτή έκδοσης αποδείξεων και το νέο εύκολο και απλό λογισμικό Go Retail του ομίλου SoftOne . O ηλεκτρονικός πάροχος για τις αποδείξεις σας διασφαλίζει πλεονεκτήματα για την επιχείρηση για 150% αποσβεση του εξοπλισμού, την τριετές κλείσιμο βιβλίων της επιχείρησης κ.ο.κ.
Μπορεί να συνδυαστεί γρήγορα και εύκολα σε όλες σας τις ανάγκες και να λειτουργήσει άμεσα στην καλύτερη οργάνωση της επιχείρησής σας. Δυνατότητα επιλογής αντί για POS και για SAMSUNG Tablet με βάση

Go Retail on Cloud
Εύκολη & γρήγορη χρήση, χαμηλό κόστος
- Γρήγορη λειτουργία
Όλες οι λειτουργίες του GO Retail on Cloud συστήματος γίνονται ταχύτατα και απρόσκοπτα με στόχο τη βέλτιστη εμπειρία χρήσης.
- Εύκολη χρήση
Το ταμειακό σύστημα έχει σχεδιασθεί ώστε να απευθύνεται σε όλους τους επαγγελματίες ανεξάρτητα από τις σχετικές τους γνώσεις. Για τη λειτουργία του GO Retail on Cloud δεν απαιτείται φορολογικός μηχανισμός.
- Χαμηλό κόστος
Η υποδομή cloud εξασφαλίζει τη λειτουργία του ταμειακού συστήματος χωρίς την ανάγκη συσκευής σήμανσης ενώ μέσα από το ίδιο πρόγραμμα μπορεί να γίνει και η έκδοση τιμολογίων.
- Απόλυτη ασφάλεια
Ως μια συνδεδεμένη λύση cloud, τα δεδομένα της επιχείρησής σας είναι προστατευμένα με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας.
- Προσαρμόζεται στις ανάγκες σας
Καθώς η επιχείρησή σας αναπτύσσεται, μπορείτε να παραμετροποιήσετε τις λειτουργίες του GO Retail on Cloud, προσθέτοντας νέους χρήστες, και θέσεις ταμείων αλλά και κάνοντας τη διαχείριση ρόλων και δικαιωμάτων ανάλογα με τις ανάγκες που προκύπτουν
- Ταχύτατη εγκατάσταση
Η εγκατάσταση του GO Retail on Cloud ολοκληρώνεται με λίγα μόλις βήματα, ώστε να ξεκινήσετε από την πρώτη στιγμή τη χρήση της υπηρεσίας. Η έκδοση αποδείξεων γίνεται από το πρώτο κιόλας λεπτό με τις προεγκατεστημένες ρυθμίσεις, ενώ υπάρχει η δυνατότητα για γρήγορη δημιουργία πελάτη και προϊόντος από την οθόνη ταμείου.
- Ανετη πλοήγηση
Το απλό μενού και η ευκολία περιήγησης και χρήσης της εφαρμογής βελτιστοποιούν το επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών και τη συνολική πελατειακή εμπειρία.
- Κεντρική βάση προϊόντων SoftOne
Η SoftOne διαθέτει κεντρική βάση προϊόντων με περισσότερους από 10.000 κωδικούς (barcodes) για τα καταστήματα της μικρής λιανικής, στην οποία μπορούν να έχουν πρόσβαση οι χρήστες του GO Retail on Cloud, προκειμένου να δημιουργήσουν εύκολα και γρήγορα τη συλλογή των ειδών τους. Ο χρήστης σκανάρει έναν κωδικό στο ταμείο και αντλεί από την κεντρική βάση όλες τις πληροφορίες του είδους, δημιουργώντας αυτόματα καρτέλα στο κατάστημά του και αποφεύγοντας την χρονοβόρα καταχώρηση των λεπτομερειών.

Ταμείο και συναλλαγές
- Offline λειτουργία ταμείου
Απρόσκοπτη λειτουργία του ταμείου ακόμη και σε περιπτώσεις προβλημάτων με τη σύνδεση στο διαδίκτυο.
- Barcode scanner
Εξυπηρετήστε με ταχύτητα τους πελάτες σας, αξιοποιώντας τη δυνατότητα προσθήκης προϊόντων μέσω barcode scanner και εξατομικευμένων συντομεύσεων γρήγορης πώλησης.
- Πολλαπλοί τρόποι πληρωμής
Εισάγετε περισσότερους από έναν τρόπους πληρωμής για τις καθημερινές συναλλαγές με πελάτες, προμηθευτές και συνεργάτες.
- Αναμονή συναλλαγών
Το GO Retail on Cloud δίνει τη δυνατότητα προσωρινής παύσης μιας συναλλαγής και συνέχισής της σε δεύτερο χρόνο. Με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνεται ταχύτητα και ευκολία στην εξυπηρέτηση των πελατών ειδικά σε καταστήματα μεγάλης πελατειακής κίνησης.
- Αναφορές βαρδιών
Παρακολουθείστε εύκολα και από παντού τη λειτουργία του καταστήματος σε πραγματικό χρόνο ανά βάρδια με συγκεντρωτικά στοιχεία αλλά και αναλυτικά τις κινήσεις.
- Ενημέρωση ΦΠΑ
Πληροφορηθείτε με μια ματιά για όλα τα στοιχεία της επιχείρησης που αφορούν το ΦΠΑ.

Σύνδεση με τερματικά πληρωμών EFT/POS
Συνδεθείτε άμεσα με επιλεγμένα τερματικά πληρωμών (EFT/POS). Εξασφαλίστε την εναρμόνιση με τις οδηγίες της ΑΑΔΕ για σύνδεση της συναλλαγής του ταμείου με την πληρωμή στο τερματικό των πληρωμών. Πραγματοποιήστε ταχύτερη εξυπηρέτηση πληρωμών και μεγαλύτερη ασφάλεια, καθώς το ποσό της συναλλαγής μεταφέρεται αυτόματα στο τερματικό των πληρωμών και μπορείτε να ολοκληρώσετε την πληρωμή με κάρτα με λιγότερες κινήσεις.
EveryPay ʼμεση και εύκολη διασύνδεση με το Soft POS τερματικό πληρωμών της Everypay

H εφαρμογή συνοδεύετε με το ετήσιο συμβόλαιο συντήρησης για οποιεσδήποτε αλλαγές για ένα ολόκληρο έτος και είναι πλήρως λειτουργική με όλα τα περιφερειακά που προτείνονται.



GO-RETAILGO-RETAIL-PRO

Συνδρομή

18 ,25€
/ μήνα

Χαρακτηριστικά

Γενικά
Ηλεκτρονική τιμολόγηση
  • Έκδοση απεριόριστων αποδείξεων
  • Έκδοση απεριόριστων τιμολογίων χονδρικής και παροχής υπηρεσιών
  • Πιστοποιημένη Ηλεκτρονική Τιμολόγηση B2B & B2C
  • Πιστοποιημένη Ηλεκτρονική Τιμολόγηση Δημοσίου B2G*
  • Διασύνδεση για πληρωμές με POS
  • Διασύνδεση με τη myDATA χωρίς φορολογικό μηχανισμό και Ζ
  • Πολλαπλοί τρόποι πληρωμής
  • Ψηφιακή αποστολή παραστατικών μέσω email
  • Παρακράτηση φόρου
  • Εκτύπωση σε θερμικό εκτυπωτή
  • Διασύνδεση με πάροχο ηλεκτρονικής τιμολόγησης
  • Διαχείριση παραστατικών tax free
  • Διασύνδεση με λογιστικές/εμπορικές εφαρμογές (soft1 ERP, PROSVASIS GO)
  • Έκδοση και αποστολή Ψηφιακού Δελτίου Αποστολής και διαβίβαση στη myDATA
Ταμείο
  • Δυνατότητα δημιουργίας ονομαστικών προϊόντων
  • Διαχείριση πολλαπλών ταμείων και παρακολούθηση βαρδιών
  • Υπολογισμός ρέστα
  • Σχόλια συναλλαγής
  • Αναμονή συναλλαγών
  • Δυνατότητα δημιουργίας συντομεύσεων με εικόνες
  • Πλήκτρα γρήγορης πώλησης
  • Σύνδεση με ζυγαριές και υποστήριξη ζυγιζόμενων προϊόντων
  • Δυνατότητα χρήσης οθόνη πελάτη και συρτάρι μετρητών
Προϊόντα / Αποθήκη
  • Εισαγωγή προϊόντων από αρχείο
  • Εκτύπωση ετικετών
  • Σύνδεση με barcode scanner για αυτόματη εισαγωγή ειδών
  • Πολλαπλοί τιμοκατάλογοι
  • Διαχείριση ειδών αποθήκης και αποθεμάτων
  • Κεντρική βάση προϊόντων
Πελάτες
  • Διαχείριση πελατών
  • Ανάκτηση στοιχείων ΑΦΜ από ΓΠΠΣ
  • Δυνατότητα χρήσης οθόνη πελάτη και συρτάρι μετρητών
Προσωπικό
  • Διαχείριση βαρδιών
  • Πολλαπλοί χρήστες και δικαιώματα
  • Διαχείριση ρόλων και δικαιωμάτων χρηστών
Καταστήματα
  • Αναφορές/στατιστικά
  • Περιβαλλοντολογικό τέλος
  • Κεντρική διαχείριση υποκαταστημάτων
  • Πολλαπλοί τιμοκατάλογοι
  • Εύκολη επέκταση της λύσης με την προσθήκη περισσοτέρων καταστημάτων, ταμείων και χρηστών

* Το κόστος υπηρεσίας παρόχου αφορά μόνο B2B & B2C συναλλαγές (εξαιρείται το B2G)
Δεν περιλαμβάνει ΦΠΑ
Αφορά ετήσια συνδρομή


Συνδρομή

26 ,60€
/ μήνα

Χαρακτηριστικά

Γενικά
  • Offline λειτουργία για χρήση ταμείου ακόμα και χωρίς internet
  • Γρήγορη εκκίνηση και με δυνατότητα custom παραμετροποίησης
  • Δωρεάν αναβαθμίσεις και αυτόματες ενημερώσεις για εναρμόνιση με τις αλλαγές της νομοθεσίας
  • Εύκολή χρήση, χωρίς την ανάγκη εκπαίδευσης
Ηλεκτρονική τιμολόγηση
  • Έκδοση απεριόριστων αποδείξεων
  • Έκδοση απεριόριστων τιμολογίων χονδρικής και παροχής υπηρεσιών
  • Πιστοποιημένη Ηλεκτρονική Τιμολόγηση B2B & B2C
  • Πιστοποιημένη Ηλεκτρονική Τιμολόγηση Δημοσίου B2G*
  • Διασύνδεση για πληρωμές με POS
  • Διασύνδεση με τη myDATA χωρίς φορολογικό μηχανισμό και Ζ
  • Πολλαπλοί τρόποι πληρωμής
  • Ψηφιακή αποστολή παραστατικών μέσω email
  • Παρακράτηση φόρου
  • Εκτύπωση σε θερμικό εκτυπωτή
  • Διασύνδεση με πάροχο ηλεκτρονικής τιμολόγησης
  • Διαχείριση παραστατικών tax free
  • Διασύνδεση με λογιστικές/εμπορικές εφαρμογές (soft1 ERP, PROSVASIS GO)
  • Έκδοση και αποστολή Ψηφιακού Δελτίου Αποστολής και διαβίβαση στη myDATA
  • Διασύνδεση μέσω API
  • Εκπτωτικές πολιτικές
Ταμείο
  • Δυνατότητα δημιουργίας ονομαστικών προϊόντων
  • Διαχείριση πολλαπλών ταμείων και παρακολούθηση βαρδιών
  • Υπολογισμός ρέστα
  • Σχόλια συναλλαγής
  • Αναμονή συναλλαγών
  • Δυνατότητα δημιουργίας συντομεύσεων με εικόνες
  • Πλήκτρα γρήγορης πώλησης
  • Σύνδεση με ζυγαριές και υποστήριξη ζυγιζόμενων προϊόντων
  • Δυνατότητα χρήσης οθόνη πελάτη και συρτάρι μετρητών
Προϊόντα / Αποθήκη
  • Εισαγωγή προϊόντων από αρχείο
  • Εκτύπωση ετικετών
  • Σύνδεση με barcode scanner για αυτόματη εισαγωγή ειδών
  • Πολλαπλοί τιμοκατάλογοι
  • Διαχείριση ειδών αποθήκης και αποθεμάτων
  • Κεντρική βάση προϊόντων
Πελάτες
  • Διαχείριση πελατών
  • Ανάκτηση στοιχείων ΑΦΜ από ΓΠΠΣ
  • Δυνατότητα χρήσης οθόνη πελάτη και συρτάρι μετρητών
Προσωπικό
  • Διαχείριση βαρδιών
  • Πολλαπλοί χρήστες και δικαιώματα
  • Διαχείριση ρόλων και δικαιωμάτων χρηστών
Καταστήματα
  • Αναφορές/στατιστικά
  • Περιβαλλοντολογικό τέλος
  • Κεντρική διαχείριση υποκαταστημάτων
  • Πολλαπλοί τιμοκατάλογοι
  • Εύκολη επέκταση της λύσης με την προσθήκη περισσοτέρων καταστημάτων, ταμείων και χρηστών
  • Customer Loyalty & Power BI

* Το κόστος υπηρεσίας παρόχου αφορά μόνο B2B & B2C συναλλαγές (εξαιρείται το B2G)
Δεν περιλαμβάνει ΦΠΑ
Αφορά ετήσια συνδρομή


Η πλήρης λύση GO Retail Solution αποτελεί την κατάλληλη λύση για επιχειρήσεις εντατικής λιανικής πώλησης όπως :- Οποιαδήποτε επιχείρηση λιανικής πώλησης- Καταστήματα & αλυσίδες ψιλικών,- Super-Market , Μίνι-Μάρκετ, περίπτερα,- Eποχικά καταστήματα,- Kαταστήματα τυποποιημένων & ζυγιζόμενων ειδών,- Πώλησης ελληνικού και ξένου τύπου, προιόντων καπνού,- Zαχαρώδων ειδών κ.α.Περιλαμβάνει POS μονάδα με Touch Screen Οθόνη, Barcode Scanner , Θερμικό Εκτυπωτή έκδοσης αποδείξεων και το νέο εύκολο και απλό λογισμικό Go Retail του ομίλου SoftOne . O ηλεκτρονικός πάροχος για τις αποδείξεις σας διασφαλίζει πλεονεκτήματα για την επιχείρηση για 150% αποσβεση του εξοπλισμού, την τριετές κλείσιμο βιβλίων της επιχείρησης κ.ο.κ.Μπορεί να συνδυαστεί γρήγορα και εύκολα σε όλες σας τις ανάγκες και να λειτουργήσει άμεσα στην καλύτερη οργάνωση της επιχείρησής σας. Δυνατότητα επιλογής αντί για POS και για SAMSUNG Tablet με βάσηGo Retail on CloudΕύκολη & γρήγορη χρήση, χαμηλό κόστος- Γρήγορη λειτουργίαΌλες οι λειτουργίες του GO Retail on Cloud συστήματος γίνονται ταχύτατα και απρόσκοπτα με στόχο τη βέλτιστη εμπειρία χρήσης.- Εύκολη χρήσηΤο ταμειακό σύστημα έχει σχεδιασθεί ώστε να απευθύνεται σε όλους τους επαγγελματίες ανεξάρτητα από τις σχετικές τους γνώσεις. Για τη λειτουργία του GO Retail on Cloud δεν απαιτείται φορολογικός μηχανισμός.- Χαμηλό κόστοςΗ υποδομή cloud εξασφαλίζει τη λειτουργία του ταμειακού συστήματος χωρίς την ανάγκη συσκευής σήμανσης ενώ μέσα από το ίδιο πρόγραμμα μπορεί να γίνει και η έκδοση τιμολογίων.- Απόλυτη ασφάλειαΩς μια συνδεδεμένη λύση cloud, τα δεδομένα της επιχείρησής σας είναι προστατευμένα με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας.- Προσαρμόζεται στις ανάγκες σαςΚαθώς η επιχείρησή σας αναπτύσσεται, μπορείτε να παραμετροποιήσετε τις λειτουργίες του GO Retail on Cloud, προσθέτοντας νέους χρήστες, και θέσεις ταμείων αλλά και κάνοντας τη διαχείριση ρόλων και δικαιωμάτων ανάλογα με τις ανάγκες που προκύπτουν- Ταχύτατη εγκατάστασηΗ εγκατάσταση του GO Retail on Cloud ολοκληρώνεται με λίγα μόλις βήματα, ώστε να ξεκινήσετε από την πρώτη στιγμή τη χρήση της υπηρεσίας. Η έκδοση αποδείξεων γίνεται από το πρώτο κιόλας λεπτό με τις προεγκατεστημένες ρυθμίσεις, ενώ υπάρχει η δυνατότητα για γρήγορη δημιουργία πελάτη και προϊόντος από την οθόνη ταμείου.- Ανετη πλοήγησηΤο απλό μενού και η ευκολία περιήγησης και χρήσης της εφαρμογής βελτιστοποιούν το επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών και τη συνολική πελατειακή εμπειρία.- Κεντρική βάση προϊόντων SoftOneΗ SoftOne διαθέτει κεντρική βάση προϊόντων με περισσότερους από 10.000 κωδικούς (barcodes) για τα καταστήματα της μικρής λιανικής, στην οποία μπορούν να έχουν πρόσβαση οι χρήστες του GO Retail on Cloud, προκειμένου να δημιουργήσουν εύκολα και γρήγορα τη συλλογή των ειδών τους. Ο χρήστης σκανάρει έναν κωδικό στο ταμείο και αντλεί από την κεντρική βάση όλες τις πληροφορίες του είδους, δημιουργώντας αυτόματα καρτέλα στο κατάστημά του και αποφεύγοντας την χρονοβόρα καταχώρηση των λεπτομερειών.Ταμείο και συναλλαγές- Offline λειτουργία ταμείουΑπρόσκοπτη λειτουργία του ταμείου ακόμη και σε περιπτώσεις προβλημάτων με τη σύνδεση στο διαδίκτυο.- Barcode scannerΕξυπηρετήστε με ταχύτητα τους πελάτες σας, αξιοποιώντας τη δυνατότητα προσθήκης προϊόντων μέσω barcode scanner και εξατομικευμένων συντομεύσεων γρήγορης πώλησης.- Πολλαπλοί τρόποι πληρωμήςΕισάγετε περισσότερους από έναν τρόπους πληρωμής για τις καθημερινές συναλλαγές με πελάτες, προμηθευτές και συνεργάτες.- Αναμονή συναλλαγώνΤο GO Retail on Cloud δίνει τη δυνατότητα προσωρινής παύσης μιας συναλλαγής και συνέχισής της σε δεύτερο χρόνο. Με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνεται ταχύτητα και ευκολία στην εξυπηρέτηση των πελατών ειδικά σε καταστήματα μεγάλης πελατειακής κίνησης.- Αναφορές βαρδιώνΠαρακολουθείστε εύκολα και από παντού τη λειτουργία του καταστήματος σε πραγματικό χρόνο ανά βάρδια με συγκεντρωτικά στοιχεία αλλά και αναλυτικά τις κινήσεις.- Ενημέρωση ΦΠΑΠληροφορηθείτε με μια ματιά για όλα τα στοιχεία της επιχείρησης που αφορούν το ΦΠΑ.Σύνδεση με τερματικά πληρωμών EFT/POSΣυνδεθείτε άμεσα με επιλεγμένα τερματικά πληρωμών (EFT/POS). Εξασφαλίστε την εναρμόνιση με τις οδηγίες της ΑΑΔΕ για σύνδεση της συναλλαγής του ταμείου με την πληρωμή στο τερματικό των πληρωμών. Πραγματοποιήστε ταχύτερη εξυπηρέτηση πληρωμών και μεγαλύτερη ασφάλεια, καθώς το ποσό της συναλλαγής μεταφέρεται αυτόματα στο τερματικό των πληρωμών και μπορείτε να ολοκληρώσετε την πληρωμή με κάρτα με λιγότερες κινήσεις.EveryPay ʼμεση και εύκολη διασύνδεση με το Soft POS τερματικό πληρωμών της EverypayH εφαρμογή συνοδεύετε με το ετήσιο συμβόλαιο συντήρησης για οποιεσδήποτε αλλαγές για ένα ολόκληρο έτος και είναι πλήρως λειτουργική με όλα τα περιφερειακά που προτείνονται.GO-RETAILGO-RETAIL-PROΣυνδρομή18 ,25€ / μήναΧαρακτηριστικάΓενικάOffline λειτουργία για χρήση ταμείου ακόμα και χωρίς internet Γρήγορη εκκίνηση χωρίς παραμετροποίηση, με έτοιμα τμήματα ΦΠΑ Δωρεάν αναβαθμίσεις και αυτόματες ενημερώσεις για εναρμόνιση με τις αλλαγές της νομοθεσίας Εύκολή χρήση, χωρίς την ανάγκη εκπαίδευσηςΗλεκτρονική τιμολόγησηΈκδοση απεριόριστων αποδείξεων Έκδοση απεριόριστων τιμολογίων χονδρικής και παροχής υπηρεσιών Πιστοποιημένη Ηλεκτρονική Τιμολόγηση B2B & B2C Πιστοποιημένη Ηλεκτρονική Τιμολόγηση Δημοσίου B2G* Διασύνδεση για πληρωμές με POS Διασύνδεση με τη myDATA χωρίς φορολογικό μηχανισμό και Ζ Πολλαπλοί τρόποι πληρωμής Ψηφιακή αποστολή παραστατικών μέσω email Παρακράτηση φόρου Εκτύπωση σε θερμικό εκτυπωτή Διασύνδεση με πάροχο ηλεκτρονικής τιμολόγησης Διαχείριση παραστατικών tax free Διασύνδεση με λογιστικές/εμπορικές εφαρμογές (soft1 ERP, PROSVASIS GO) Έκδοση και αποστολή Ψηφιακού Δελτίου Αποστολής και διαβίβαση στη myDATAΤαμείοΔυνατότητα δημιουργίας ονομαστικών προϊόντων Διαχείριση πολλαπλών ταμείων και παρακολούθηση βαρδιών Υπολογισμός ρέστα Σχόλια συναλλαγής Αναμονή συναλλαγών Δυνατότητα δημιουργίας συντομεύσεων με εικόνες Πλήκτρα γρήγορης πώλησης Σύνδεση με ζυγαριές και υποστήριξη ζυγιζόμενων προϊόντων Δυνατότητα χρήσης οθόνη πελάτη και συρτάρι μετρητώνΠροϊόντα / ΑποθήκηΕισαγωγή προϊόντων από αρχείο Εκτύπωση ετικετών Σύνδεση με barcode scanner για αυτόματη εισαγωγή ειδών Πολλαπλοί τιμοκατάλογοι Διαχείριση ειδών αποθήκης και αποθεμάτων Κεντρική βάση προϊόντωνΠελάτεςΔιαχείριση πελατών Ανάκτηση στοιχείων ΑΦΜ από ΓΠΠΣ Δυνατότητα χρήσης οθόνη πελάτη και συρτάρι μετρητώνΠροσωπικόΔιαχείριση βαρδιών Πολλαπλοί χρήστες και δικαιώματα Διαχείριση ρόλων και δικαιωμάτων χρηστώνΚαταστήματαΑναφορές/στατιστικά Περιβαλλοντολογικό τέλος Κεντρική διαχείριση υποκαταστημάτων Πολλαπλοί τιμοκατάλογοι Εύκολη επέκταση της λύσης με την προσθήκη περισσοτέρων καταστημάτων, ταμείων και χρηστώνΜε ενδιαφέρει* Το κόστος υπηρεσίας παρόχου αφορά μόνο B2B & B2C συναλλαγές (εξαιρείται το B2G)Δεν περιλαμβάνει ΦΠΑΑφορά ετήσια συνδρομήΣυνδρομή26 ,60€ / μήναΧαρακτηριστικάΓενικάOffline λειτουργία για χρήση ταμείου ακόμα και χωρίς internet Γρήγορη εκκίνηση και με δυνατότητα custom παραμετροποίησης Δωρεάν αναβαθμίσεις και αυτόματες ενημερώσεις για εναρμόνιση με τις αλλαγές της νομοθεσίας Εύκολή χρήση, χωρίς την ανάγκη εκπαίδευσηςΗλεκτρονική τιμολόγησηΈκδοση απεριόριστων αποδείξεων Έκδοση απεριόριστων τιμολογίων χονδρικής και παροχής υπηρεσιών Πιστοποιημένη Ηλεκτρονική Τιμολόγηση B2B & B2C Πιστοποιημένη Ηλεκτρονική Τιμολόγηση Δημοσίου B2G* Διασύνδεση για πληρωμές με POS Διασύνδεση με τη myDATA χωρίς φορολογικό μηχανισμό και Ζ Πολλαπλοί τρόποι πληρωμής Ψηφιακή αποστολή παραστατικών μέσω email Παρακράτηση φόρου Εκτύπωση σε θερμικό εκτυπωτή Διασύνδεση με πάροχο ηλεκτρονικής τιμολόγησης Διαχείριση παραστατικών tax free Διασύνδεση με λογιστικές/εμπορικές εφαρμογές (soft1 ERP, PROSVASIS GO) Έκδοση και αποστολή Ψηφιακού Δελτίου Αποστολής και διαβίβαση στη myDATA Διασύνδεση μέσω API Εκπτωτικές πολιτικέςΤαμείοΔυνατότητα δημιουργίας ονομαστικών προϊόντων Διαχείριση πολλαπλών ταμείων και παρακολούθηση βαρδιών Υπολογισμός ρέστα Σχόλια συναλλαγής Αναμονή συναλλαγών Δυνατότητα δημιουργίας συντομεύσεων με εικόνες Πλήκτρα γρήγορης πώλησης Σύνδεση με ζυγαριές και υποστήριξη ζυγιζόμενων προϊόντων Δυνατότητα χρήσης οθόνη πελάτη και συρτάρι μετρητώνΠροϊόντα / ΑποθήκηΕισαγωγή προϊόντων από αρχείο Εκτύπωση ετικετών Σύνδεση με barcode scanner για αυτόματη εισαγωγή ειδών Πολλαπλοί τιμοκατάλογοι Διαχείριση ειδών αποθήκης και αποθεμάτων Κεντρική βάση προϊόντωνΠελάτεςΔιαχείριση πελατών Ανάκτηση στοιχείων ΑΦΜ από ΓΠΠΣ Δυνατότητα χρήσης οθόνη πελάτη και συρτάρι μετρητώνΠροσωπικόΔιαχείριση βαρδιών Πολλαπλοί χρήστες και δικαιώματα Διαχείριση ρόλων και δικαιωμάτων χρηστώνΚαταστήματαΑναφορές/στατιστικά Περιβαλλοντολογικό τέλος Κεντρική διαχείριση υποκαταστημάτων Πολλαπλοί τιμοκατάλογοι Εύκολη επέκταση της λύσης με την προσθήκη περισσοτέρων καταστημάτων, ταμείων και χρηστών Customer Loyalty & Power BIΜε ενδιαφέρει* Το κόστος υπηρεσίας παρόχου αφορά μόνο B2B & B2C συναλλαγές (εξαιρείται το B2G)Δεν περιλαμβάνει ΦΠΑΑφορά ετήσια συνδρομή..